Airtel

Gidi Up

Gidi Up

Tuesday, September 10, 2013

Awwww, who proposed to Cossy Orjiakor?

 Ah, that's lovely! *Yimz* Lol

228 comments:

1 – 200 of 228   Newer›   Newest»
ms fadeshewa said...

Cossy,In Ur Dreams

Anonymous said...

Na waa o! She neva stop 2 dey show dat ha Jipi tank. Hea only God go save us 4 dis endtym!

Anonymous said...

I think it was Don Jazzy that proposed to her

Anonymous said...

Down on his knees doesn't necessarily mean proposal ooo! #JayBeyBlu

Anonymous said...

Hahahahahahhahaha

janelicious said...

Nah for breast he put the ring abi nah for ur finger, anyways congratulations

Anonymous said...

She dey tell us d dream now, but she forget to tell una d way she wake up, lol
*orlanda*

Kage said...

Lol.. I cant shout!

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

All good, every fish has its partner.

Anonymous said...

Publicity stunt joor! ~Ritty~

Anonymous said...

If it's real, u shld sit ur ass down thr n cover up a lil.

Anonymous said...

Ona aro nro iba.lol. Malaria dream. Got down on his knees.....make I hear. Nxt plss.




Elanneka.blogspot.com

tharnar said...

If i hear............ Guess is obesere *running

Anonymous said...

AaawW, pray he won't run away again! But u wished for diamond na? Anyway half bread is better than none! ~Ritty~

Anonymous said...

Publicity stunt joor! ~Ritty~

Anonymous said...

Kosi is indirectly telling us she's due for marriage. So interested guys go buy fake aboki ring dash am,she no send ur pocket cos she's desperate.....

Elizabeth de Row said...

Oya now!

nwaobi said...

All woman jst dy marry,Linda na whn u go call us make we com drink????na u we dy wait for ooo

Anonymous said...

O ga o.... at last... abi *smh*

atalor maxwell said...

Dis gal is not really attractive and I no say na her type d hustle for man wa go marry her

Anonymous said...

O ga o.... at last... abi *smh*

Jess Ann said...

Linda i can see you r Cossy Best Friend ni. na story una dey find.

Frank said...

finally found a maga
the dude wan start to produce milk with a naughty cow

Anonymous said...

Pls can somebody tell Cosy dat we've seen enough of those boobs?

aviky phoenix said...

serious liability... so he has to take care of you and your boobies? no man is ready for that!!!!

Anonymous said...

whoever is giving u dat ring shuld pls tell u we've seen enough of those boobs. Next pls........

teewhy izzy said...

Its possible! Anyway congrats after all the so called good well mannered girls that cover up neva even see man to kneel down give them head talkless of ring!

Anonymous said...

Na lie she dey talk,she jst dey mak herself happy.NONSENSE

Anonymous said...

Don't mind d her instead of showing us d supposed hausa ring she's showing us her boobs. Skelewu for her

SYLVIA MARTINS said...

L̳̿☺Ö̤̣̇☺ː̗̀(=)))ː̖́☺Ö̤̣̇☺L @sexyblazelle5 on twitter?

Anonymous said...

am sure Linda also wanted to say #Yimu# she then changed it to #Yimz#.Am soooo sure that is white man that will propose to someone like Cossy.Na Oyinbo dey marry ashewo.

Anonymous said...

Chaii ara africa !!!!! , mu wa choro iji de ihe !!!!

Anonymous said...

Abeg,live dis rumour

sweetsandy said...

Interesting....

elo tasha said...

No its not real,its as fake as your BOOBS madam!!

Anonymous said...

All he wants is yr boobs, yr boobs ...

Anonymous said...

Lie lie joor,cossy too dey lie.

kaego said...

*laughing* cossy cossyyyyyyyyyyyy guess dis is publicity, anyway if it turns out to be true, God bless the man and am happy for u.... Guess its time u start covering up...............

Abdullahi Abdulmumeen said...

Linda tell this aunty her time don pass now make she free small small girls dey do all dis things

Anonymous said...

*Waving hanky* Praise God sister Cossy, pls don't allow brother to change his mind. Oya enter market now and buy descent cloths. Is his mother alive? Can a woman accept you as her daughter in-law? Anyway God has a good sense of humour. He is a God of second chance. Linda don't get carried away, post my comment.

Abdullahi Abdulmumeen said...

Linda tell this aunty her time don pass now make she free small small girls dey do all dis things

Anonymous said...

For where, who be fool.

Anonymous said...

Ossy getting married! That means therés still hope for nigeria

Anonymous said...

Dis must be a scam, how yeye wan take marry... Na so so burst we dey see

CHIBUEZE EGEONU said...

Kwakwakwakwakwa..... I laugh oooo...our bobby lady...who can that man be....#eyesseriouslyrolling#....
http://naijapaskal.blogspot.com/

Anonymous said...

Le struggle fr marriage#CallmeEvuls#

Anonymous said...

Linda, what's the yimz for? just because no one has proposed to you yet doesn't mean cossy can't be proposed to!

sarumi rukayat said...

Must she expose her boobs? Abi she no see her size of wear 4 boutique

Anonymous said...

Two things: 1)if true happy for you cossy,means every gal in this world have a chance to marriage no matter what.Also means we still have men that real don't care about ones past.nice one.
2)If its a dream cossy please wake up,wake up from the sleep,because such a dream isn't good.When decent well manned upright moral girls never see man na u cossy,public dog,shame to womanhood marry.O make we see.

unique said...

Congrate ooo

Anonymous said...

The guy must be crazy.

Anonymous said...

Cool

Samuel Abutu said...

happy for her.

Anonymous said...

Wen you're bak 4rm dreamland let us knw oh! Oniranu oshi

slastyles said...

happy for her

Luciblings said...

That's cool wish it wil make U̶̲̥̅̊ cover up a little even thou he met U̶̲̥̅̊ dat way! Good 4 U̶̲̥̅̊. Congrat

Anonymous said...

Make she show us d ring na,abi na 4 her large breast they put d ring

Anonymous said...

Look @ dat thick green vain across the left boob. I truly don't care, am madly in luv wit u cossy and I'll giv u a diamond ring as long as u can work it, like do u think u can fulfill my sexual fantasies if u could do dat and cook baby I'll get u a diamond ring ASAP so pls reconsider and holla me @ 080508053** figure it out u know I just can't put everything out der call me baby. Mrbigstuff

LK said...

So finally dose airbags got someones attention lol

Anonymous said...

She always want to be in d news,i juz hope dis aint sum fake shit she's tryna put up ~tessie morgan~

Anonymous said...

It was d devil dat proposed and she said yes obviously.

Anonymous said...

D guy only wants her big booooobs..

Anonymous said...

is d ring invisible?!.....yimzzzzzz al d wai

Anonymous said...

Hehehehehehe! Really? E be like say na handcuff she wan type o!

Anonymous said...

D guy get Range Rover 2015?was that not the description of her ideal man? Imagine her emphassising "Not Diamond" na wao!

GREAT love said...

If its true u need change, live a responsible life, assss hole

Anonymous said...

Cossy u bin dey expct diamond roks!!*yawnin*





Anonymous said...

Nsomkpo inam nam idad ami? Mbok yem itie ke suk suk tie. Ndiogoke mme eba mfo ado ballon. Ku swegne iban aba. Nka mfo esok edo billionaire. Ebod useme

Anonymous said...

D guy get Range Rover 2015?was that not the description of her ideal man? Imagine her emphassising "Not Diamond" na wao!

Anonymous said...

Crazy gal cossy! U beta start luking 4 christ b/4 is too late

Anonymous said...

I believe her, cos there ar men who really "dig" woman like her, I mean women who don't give a damn

Anonymous said...

Linda ooooo@yimz.....my lawd...cossy shio.....love u my linda bumbum!!!!angyS

Anonymous said...

Crazy gal cossy! U beta start luking 4 christ b/4 is too late ak 4ty svn say soo poco

Anonymous said...

Maybe the guy was giving her a "job".....wonder the kinda drunk guy tho...

Anonymous said...

Thank God for cossy. Emmm, linda, ur blog is becoming an addiction. Luv luv luv LIB. Joi

Anonymous said...

Eni to ba ta fele fele!!! Eyin boiz.......she dey yan nonsense

Anonymous said...

Cossy, everyone tinks u r a joke. Pls mama stop actin like a child. Grow up n behave. Be decent a lil

Gstar said...

Linda sha,u wickedoo,wat a sarcastic way of telling us"awwww,who proposed to cossy".if na one decent person(let's say asa,Linda will be like"asa set to walk down d aisle(see what she said bout it)" funny huh!point is cossy u're stale news give us something fresh.

Anonymous said...

U just keep wishing...am sorry for u,u better wakeup b4 u pass ur bus stop

saliot said...

Hmmm! Maybe the man na whitee!

Anonymous said...

Cossy I wish u well, but pls cover up the market is not selling out tnk u

xdonsq said...

Must I say somtin ok what is dat again linda I tink I justsaw a TiT pls d way u shake it I can't believe it anever a tits lyk dat awwwwh

Anonymous said...

Proposer Part 1 Ft Cossy....Na Firm

Apple said...

Hmmm, if it is true i salut the man because it is not easy to turn a prostitute to a wife.

Anonymous said...

Happy 4 U̶̲̥̅̊ bt try keep ur man. U̶̲̥̅̊ knw wat I mean. **wink**

juicyhawtstuff said...

Sharks!!!

Anonymous said...

Abi who proposed 2her boobs??? Prolly Eedris
~D great anonymous!

jane said...

Lol. We don taya 4 U̶̲̥̅̊ cossy. Na YIMZ level sha.

Anonymous said...

Lol, cossy @it again.

Anonymous said...

No peeshaw of d bobo way propose,,abi na d breast??

Anonymous said...

Dreams dat wishes to b true.eniwaz congrats if real.

Anonymous said...

Choi, is that not a long green vein on one of her boobies? Oh ds breasts dn suffer o, cossy jus de throw dem to n fro like say she no carry anytin for chest. It is well, but no let ds boobies to judge u.

Anonymous said...

Its certain its a lie cossy likes attention if it really happend she wld av snapped her finger on her boobs

Anonymous said...

Oh my God laughing in latin

tee baby said...

Na dog like u go propose to u, dirty cheap bit*h

Cute G said...

God bless U for This comment.U just said my mind.

Anonymous said...

Lies, don't believe u cossy.

Anonymous said...

Cossy Ya Mad, Dont goan act porn,onye ara!

Anonymous said...

Happy birthday to her. LLP

Hello Kitty said...

this girl is an even worse attention whore than tonto and Yvonne nelson put together. mcsheeew.

Anonymous said...

YINMU*

Anonymous said...

Pls tell aunty Cossy 2 try cover up her oranges....else her children wud suck expired boobs....

bouty said...

Hmm. I pray plenty. If its true then I won't be surprised if ma grandma says the same 2moro.

Anonymous said...

And linda, instead of u to post d ring, your posting d "girls" as usual. Abi she no show u d ring???

Anonymous said...

So fake, all a hoax all in a bid to save face. Thought he called it quits with her a few weeks ago! Or is it a new guy? Anyways ...

Anonymous said...

see veins on top d booby sef

Anonymous said...

Ara Nwanyi Asaba

Anonymous said...

It was a latex ring *rme*

Adesegun adebowale said...

if its TRUE which I still don't believe it is but nothing is impossible moreover we all deserves to be happy I kinda doubt it tho

Anonymous said...

In her wildest dream

Anonymous said...

Went down his knee to give her a ring or head?#confused

mimiliscious mimi said...

Show us d ring with d diamond n not ur big boobs wit d green vein.. Keep dreaming, they become reality wit tym. Try n buy t-shirts n all these chiffon tops wey dey reign now..spaghetti tops n strapless r for teenage girls

BeautifulMe said...

Miracles stil happen evryday. Praise God.

Chiisunshine said...

Cossy wishing u well. May ur dreams be as real as d oranges in ur chest. Goodluck

deep freezer said...

Eiyahhhh happy for yo Cossy. The corner. Stone shall layer become the head stone.

deep freezer said...

Eiyahhhh happy for yo Cossy. The corner. Stone shall later become the head stone.

Dee said...

LOOKS TO ME SHE IS JUST ADMIRING HER BOOBS OH, WHO WON PROPOSE TO DIS ASHEWO, SHE MAY NOT BE BUH SHE SURE ACTS AND DRESS LIKE ONE. I BET DIS IS JUST ANODA ATTENTION SEEKING STUNT MSHEW.#GETALIFECOSSY

Anonymous said...

Bitch pls go and rest wit ur excess adipose tissues...

precheygift@gmail.com said...

Na lie Publicity stunt!.she want to console herself after Ederis diss.issorty

Anonymous said...

Una know if she de tell una her friend story? Chill guys no b wedding? We go see am

Anthony Adibe said...

Omoh na xoxo boobs full here oo...I no see d guy tlk mor of d ring...anyway.. me liky

gloria said...

I pray oo,lol

gloria said...

I pray oo,lol

EDDIE~SYFAR said...

Cool. Pray U̶̲̥̅̊ ᵟᵒᵑᵗ kill him with Ūя boobs.

Anonymous said...

Is it nt high time d FG does smtn about dis Cossy Boobs. She is a disgrace 2 African women. Dey shud get her arrested joor. Is 2much. Possessed bitch

Anonymous said...

Asi osha..*white lie*..who will G̶̲̥̅̊☺ for such a pesn,anyway well done with Τ̲̅ђe publicity stunt cos linda fell for it n helped U̶̲̥̅̊ out!!

sweetie said...

Stop deceiving ursef old bitch,jst cos dat stupid guy called u old bitch u com won show say ur head dey der.abeg park well joor make we see road

Anonymous said...

The guy proposed to be one of the many... madam has made herself not to be for only one. Trust me this guy knows this very well.

Anonymous said...

Agent of darkness
One of those python sent out to collect your versus while you busy mastubating with their breast in the poster

Anonymous said...

is he a ghost? where's the guy and d ring?
mia e.

Anonymous said...

Ala dala ada....... Dead boobs #Mr Dida#

Anonymous said...

In ur dreams ma'am wake up is morning linda post ooooo

tee baby said...

Na dog like u go propose to u, dirty cheap bit*h

Anonymous said...

Hmmm, Cossy, if it is true, pls try and start looking decent because for a man to have proposed to you, it means he really really loves you.

Anonymous said...

Cossy U̶̲̥̅̊ have to use ur senses and stop this rubbish

Amoo Babatunde said...

=))•´¨)  ¸.•´ ¸.ℓoℓ •*¨) ¸.•*¨) ‎​=)) ¸¸.•´=D(¸.•´(¸.• =))

Anonymous said...

Na joke u dey... Or do u tink we are yoking here*yimu*

Anonymous said...

Who's the guy? Why the big mystery?

adeniyi opemipo said...

hmmm congratulations o
click HERE for more gist

Anonymous said...

Abeg enter house!

Anonymous said...

Lol @ *YimZ*

Anonymous said...

Poor grammer. Ewu

curvy ZO said...

SMH...if God hasn't written her off, who are u guys to write her off? Ya think she aint good enof for any man? Ya'll b suprised wen she gon get married n ya'll decent bitches b single n searching.

Bloxxy said...

Yes d guy must b crazy as u ar. Mtcheeew!

Mr Koboko said...

Did he also propose to her fake boobs?

Anonymous said...

Mk I hear

curvy ZO said...

Decent bitches b hating..ya'll be single n searchin while d one ye tag a Hoe be gerrin married...bunch of hypo bleached critters...

Anonymous said...

I really wish she could change her life style.... Irrespective of what people say... A man who will love her will definintely do..... Nigerians stop casting stones as if your secret life is better... Pray for her and wish her well.....

Basilprince Wobodo said...

D Best $ Ever wish u gud lokin

Basilprince Wobodo said...

D Best $ Ever wish u gud lokin

Vivien maka Y said...

I lik cossy a lot.

Anonymous said...

Agent of d devil

The real baby oku

Anonymous said...

Humor me...proposed to her or proposed to her boobs?LatinoPINKY

Anonymous said...

lets not forget that CONDOMS Have RINGS too. After all she said, not diamond

Anonymous said...

Were d ring

Anonymous said...

Anything can happe. Could be true.....God can change and Use anybody, who knows her life might change after getting hooked.......linda post my comment oooooo biko!

Anonymous said...

the guy wan chop free. who will marry kolo?

Chuks man said...

cossy wake up 4rm ur dream day don break abeg .

Lepa shandy said...

That`s my girl... I`m so happy for you my dear Cossy. All Your haters (including the ones on this blog) can now die,go to hell and be with the devil.
Coming to Nigeria this weekend dear,we have to celebrate this!

Anonymous said...

Well to me I like Cossy, cos she used wot she has to get wot she wants, to my knoledge, she has like 2 houses to her name (lagos), and other properties even in abuja, so beef her die, she's a millionaire in d making. @ least her hustling pays her. Sikena.

Anonymous said...

DON'T think its true she just like being on the news for obvious reasons

Mz Bombshell said...

Who is d UNLUCKY GUY?

Anonymous said...

Hehehehehe!!! Its hard 2 bliv!! But if its true,den gudluk! But who dey heck proposes and an OLD HOE? Wit saggin boobs and wide pussy?? Mtchwwww!!! God save am say no b my broda!! Ashawa oshi!!! Kim kardashina get hope 4 ur side!!! Useless rotte n booobs!!! Accordin 2 eedris,- ur an old biatch!!! Fuck out *ONYX GODWIN*

Anonymous said...

Cossy ooooo cossy

Anonymous said...

I hope it's not Bovi kind of proposal o h.

Ara Africa

Anonymous said...

Mtcheeew....... Next pls

Chibuzor Ogbonna said...

milk of life.

Nwoke Swiss said...

Nwammamiwater

Anonymous said...

As in ehn, I wonder d kind guy wey propose to dis old woman, she looks too fake abeg nd I wonder if d guy is alright...or might just be a publicity stunt*

Sweetee said...

al least if it's true o, she'll rest from all the entertaining thingy. but guys will surely miss her
see more hot gist

Alex said...

That's why she wan retire na...don rush. guys still dey enjoy her show.
Get more gist here

gboGbo biz girl said...

don't say that, she might have turned a new leave
get informed here

Anonymous said...

for watin, she just dey jonce...real kidding i must tell u
continue gist here

Anonymous said...

Donjazzy is doing a singing competition..if u can sing aPply n win a porsche..

nikky baby said...

Hmmmmm maybe she is dreaming msthewwww pls somebody shuld wake her up! Akuko!!

Anonymous said...

I pray oo.. For her mind

Anonymous said...

Ewo!!! I sympathize with that guy cos I know those boobs has cast him under a spell! Eyah am praying for him! Buhaaaaaaaaaaaaaaaaaa! LMAO!
~PINK~

Anonymous said...

I dreamt about this whole thing,she was really engaged in my dream but she was engaged to Yerima,they even got married but the marriage didn't last more than a day cos when he tasted the fruit in the middle of the garden he was like " wayo Allah na! This is like swimming in river Niger,i need a 12year old girl yanzu yanzu!"

-Blunt Ibo boy-

Jbankz said...

If is Real den am happy fr her coz it showz no mata who u r or do,dia is a guy tripin fr u

Anonymous said...

One word..... Ayanma!!!

Anonymous said...

One word..... Ayanma!!!

Anonymous said...

D guy was probably denied breastmilk..... Cossy will compliment for dat

Anonymous said...

Hmmmmmm

IRENEZUELA said...

Tot its usually one knee y d guy go down on knees na?? Just asking o.. Abi na punishment???

sugar said...

I sha like cossy...wether its true or not shez gettin attention

Anonymous said...

Only learners would buy this s**t...COSSY would be the first to publish it in the vanguard..Guessing it was one of her ideas to keep her timeline busy

Anonymous said...

Hmmmmmmm! There is high suspicion that somebody somewhere is suffering from severe malaria which is usually associated with some form of dreams. I suggest the guy should go get some anti malaria first before we know how real he is.

omoba said...

Chukwu nna gbaafa ume

Anonymous said...

Dey fit propose to her na... Hehe, even worse pple get married
Dharmmy

Anonymous said...

Anu mpam its grammar nt grammer...mschew!

Anonymous said...

what is wrong withh all you people why have you people given all hope on her,everybody deserve to be love and be loved why is everybody condeming her

LaLa RealTalk said...

Trashy AF! Can she just take several seats already! KMFT!

Anonymous said...

HML cossy.wish u all d best.afterall...(Lips sealed) #angel#

Anonymous said...

if u watch closely ul see that cossy ojiakor is free spirited....pls stop hating on her.na her type go hit heaven while mny of una go dey judge finally land fr hell fire.

Anonymous said...

MarketingWorld Awards loading.........http://bit.ly/15gkXdL

Anonymous said...

Pls close this irritating breast already!

Anonymous said...

OK we don hear.. just b good nd cover DAT milk industry...d guy don propose so ur milk industry is now a restricted area

kazeem rasheed said...

I hope this girl can see life partner for this Naija sha

Favour Joe said...

Unlucky fellow

Anonymous said...

All na attention!!! ur breast done sag finish u dey form miss cinderella fairy tale.

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 228   Newer› Newest»