Airtel

Gidi Up

Gidi Up

Wednesday, May 1, 2013

What is wrong with these photos?

No words! LMAO

395 comments:

1 – 200 of 395   Newer›   Newest»
Anonymous said...

Lols

Anonymous said...

Na Ghana Must Go bag this guy use sow cloth?

Anonymous said...

what rubbish is this!!!!!!!!!! shit!!!!!!!!!!!! ghana-must-go ke?!

Anonymous said...

Looool Ghana must go jacket and shorts . Times are hard mate loooool

Ola said...

Is that not 'ghana must go'
1st to comment

Anonymous said...

Creativity is all I see!lmao!! Ghana must go!smh

Anonymous said...

Ghana must go suit. Not bad at all!

Anonymous said...

Chai! This guy is bold... This is what I call boldness... Lol! Ghana must go bag don turn 2 shirt owwwwww! He just made a statement jaree! Rock on bro!

Anonymous said...

Hahahahahaha!!! He looks like Genevieve nnaji

Anonymous said...

Ghana must go clothing material.....ℓ☺l§!

betties said...

Is this guy wearing ghana must go? For real? Ok I can't shout

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Lol!!! Na innovation jor! You just gotta be eccentric enough to put it on.

Anonymous said...

Is he wearing Bagco super sack. Abeg I no fit laugh. Local man trying to feel funky or foolish

MAYOR said...

U GO FEAR FASHION SENSE! NA GHANA MUST GO MATERIAL MY NIGGA TAKE DO DESIGNER'S SHIRT. OFIGINALITY MADE IN AFRICA

Anonymous said...

Hahaha.. Fresh dude wearing ghana must go

shyla said...

Hehehehe. Shirt made with ghana- must- go material. Hahahaha. Sure sey na my nna bros wear am.

Anonymous said...

OMG, I died laughing

osas ezomo said...

looool.d guy dey swag 'ghana mst go' as shirt.no b him fault,2 b gucci 2 dey cost

Anonymous said...

Na ghana must go b diz nw

Dr Afolake salami said...

Isn't this Ghana must go?
Is he from Ghana ?
And why this for heavens sake?

Anonymous said...

hehehe SWAGGOOOOO

Anonymous said...

Ghana must go

charmin girl said...

Nwaboi!!!lmao.igbo must go...igbo boiz eh!!! Still laggin bhind in fashion wif dis dere aba!!hahahhahahahahahaha linda no kill me o

charmin girl said...

Nwaboi!!!lmao.igbo must go...igbo boiz eh!!! Still laggin bhind in fashion wif dis dere aba!!hahahhahahahahahaha linda no kill me o

NenYe.D said...

Na ghana must go be dat???. Hehehe. New fashion alert!!!

10 Signs Of An Abusive Relationship said...

Hahahahaha, Ghana must go!

Anonymous said...

Pls is the guys shirt made from 'Ghana must go' bag! Lol.

M said...

Mo gbe ooooo..... Ghana must go 0__0

Anonymous said...

He's creative!..

Anonymous said...

Jess! Ganna most go bag...L̳̿Ö̤̣̇☺ː̗̀(=)))ː̖́☺Ö̤̣̇L̳̿, Crazy world

manymen said...

Lol... Ghana must go bag to sow a shirt. The guy is a local champion.

AGBAYA said...

PRESIDENT'S STEP SON POSING

Anonymous said...

Orisirisi. Cloth don finish for market? Hmmmmm na ghana must go bag dem don dey use sow cloth? I wonder for you ooooooooooooo

Anonymous said...

Ghana must go shirt :)

Funlad said...

Ghana must Go???? Wow dis is a first??? Fashion madness

Anonymous said...

Ghana must go tinz....heheheh*rollin*-JAY

Anonymous said...

is dt a ghana must go shirt n short...wt a fashionista

Anonymous said...

It looks like ghana must go sack.....first to comment.

Anonymous said...

d man looks like my body guard....lolzzzz

Anonymous said...

im actually quite impressed. not sure why though

Anonymous said...

Rotfl...ghana must go.

Ari Nkem said...

D shirt is ghana must go...lol

Anonymous said...

Ghana must go ! Lol!

Funlad said...

Ghana must Go???? Wow dis is a first???lol

Zaynab Maleek said...

Here's a little analysis I did
LIB COMMENTATORS:
1. Bonario: one of if not THE most freaquent LIB commentator, tries to be funny by all means, some times succeeding, most times an epic fail but one thing I like bout him is; if he gets insults, he doesn't aggresively reply. And oh yeah, he's a.k.a. Cone head.

2.Prince charming: another frequent commentator, he just loves to blow unnecessary grammer, he thinks he's some major intellectual, and when he gets insults, he replys with his "intellectual prowess" feeling gangsta and shii.
(I suspect these two above to be undercover LIB workers or even linda herself, they practically live here)

3.Pealie: one of the weirdest humans I've seen, eyes the size of oranges and boobs looking like deflated supersize balloons and upon all these, she still insults people's appearance (she doesn't knw she looks mutated)

4. Prince jobless: maximum internet troll, a faker (obviously) those pics he puts up aren't him, he comments under anon to praise himself, he was caught red- handed once (lol)

5. Bloglord: see her comments often, but still don't really knw much of her character, she's ok I guess.

6. Billie jean: queen of trolls, she does what she does very well.

7. Dicktator: all I knw is, he puts up very gross pics. (Ur dick looks like aids!!)

8. Zaynab maleek: Big Ass Trouble maker lol!

I knw there's many I forgot to analyse, but every single LIB commentator makes this blog very interesting. Bye!

Ice Princess said...

I am yet to comprehend why a sane person who is certainly not blind would wear dark shades indoor? as for the outfit, no comment.

florence said...

Ghana must go in point! =))º°˚˚˚°ºнaĦaнaº°˚˚˚°º‎​=))

Anonymous said...

GMG Jacket. Nice one!
H
A
N
A.

Anonymous said...

Una mehhh which way hahahaha na u biko oooo nice1.vivicatip.

Anonymous said...

Chineke!!!Ghana-must-go!!!Shebi,na person boi friend be this?

BONARIO NNAGS said...

seems the nicker is torn,around the shokoto area.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Evan said...

Is that shirt not made with Ghana must go bag! Evan

Anonymous said...

lol...Ghana must go cloth...lol...laughing here..

kidodo said...

I only see a black guy wit a dark glass dat is it. If u think u saw anytin else tell us Linda

Barakat said...

Ghana must go. LMAO

Anonymous said...

Ghana must go tins

Anonymous said...

Na GHANA MUST GO he use in sewin d shirt and wat is it wit d button down luks very Razz MTSHWWWW

Anonymous said...

Swaglicious African

Maiduguri James said...

Repping and rocking GMG designers. Feeling cool in Ghana Must Go baffs.

Anonymous said...

Ghana must go shirt... Lolz

Anonymous said...

Ghana must go shirt? Lmao

Anonymous said...

Na ghana must go dis guy wear oh

Anonymous said...

Ghana must go shirt and pants and he's feeling cool!lmao

Anonymous said...

Is he forreal?choi!lmao

Anonymous said...

Hmmmmmmm linda dis is Ghana must go nah.

Ben Asare said...

instead of u laughing at the material used for the shirt, we all know is a( Ghana Must Go ) bag,u should have praised it and, just u doing that will make a lot of people realize we should be able to appreciate our own home made stuffs, i'm sure u would have said NICE if it was worn by Rihanna or Chrisbrown... !!

aprill said...

Ghana must go...hehe he

Anonymous said...

Ghana must go shirt... Lolz

Anonymous said...

Ghana must go bag lmao!d dude looks so serious in it hehehehehehehehehehehehehheheheheheheh*lyn*

Anonymous said...

LMAO! O boi.r u that broke?! Y wear ghana must go. Na wa o

Anonymous said...

gmg

Osaje Kingsley said...

Notting wrong just ghana must go bag shirt

Anonymous said...

LMFAO.. Jesee,ghana must go attire...buhahahha..buh seriously d dude no send,or wat was he thinking wen he wore d outfit..lindodo post ma comment noni

Anonymous said...

Ahahahahaah!!! LOL...this is ghana-must-go sack now. Watin we no go see...material finish for market?LMAO.

Anonymous said...

THE SUN SHADE HAS BEEN GLUED TOGETHER

Anonymous said...

ghana-must-go-outfit

Anonymous said...

Ghana must go...LMAO

Anonymous said...

Na fashion, jst wan mordernize him rain coat

chimka melvis said...

shirt made from Ghana must go bag lol

James said...

How can anything be wrong when it was done on purpose for fun?

Anonymous said...

Cloth don finish for market? Can't believ what fashion will turn some. People to. Ghana must go bag ...lol

bolade said...

Linda his stylist says gather all the 'gh must go ' bags in ur home and lets reinvent ur styl.OMG this will be a great look on u.sweet!!

Anonymous said...

I admire his courage! He managed to pull it off.

Anonymous said...

Ghana must go patterned shirt lol?

Anonymous said...

this one na Ghana must go?

Anonymous said...

this one na Ghana must go?

Anonymous said...

Ghana must go fabric! Lolz

Anonymous said...

Ghana must go patterned shirt lol

Anonymous said...

Hahahahahahaahha! I can't stop laughing! Dats ghana must go sack material! Lmao!linda, he is customized!

Anonymous said...

He used ghana must go to sew cloth? nawaoooo. wearing sunshades @night dats funny.

Anonymous said...

The sack wear. The guy want to be unique and feel great in his heart. This is not dumbass. Lol
Discover Secrets to losing some weight and burning tummy fat

Anonymous said...

Wow!

Abigail said...

Rotfnlmfao... Hahahaahhaaa! U go fear latest fashion in town na! O boy eh, na 'Ghana must go' designer wear b d latest now? Oya na, guys tk note! Lol.. Infs!

Anonymous said...

Cloth don finish for market? Only knows what people will sow next.. Ghana-must-go bag! Lol

Harmony jacksy said...

Lolz......wats ds? Vewi soon it will be d hottest attire for guys.

Anonymous said...

Ghana must go levels.hahahaha

Fearless! said...

Sunglases indoors,that's a norm now #rme

Razzites!

Anonymous said...

U go fear ghana must go designer shirt!!!

Muyesky said...

Is that a Ghana must go designed shirt or actually a Ghana must go?

Anonymous said...

Ghana must go material...na wa oo

Anonymous said...

1st. To commet and that's a GHANA MUST GO shirt...nd oh!trouser too.didn't see that coming

Anonymous said...

Why would anyone make a shirt with GMG - Ghana Must Go!

Bush man!

Anonymous said...

Is that Ghana must go material....Lolz

Anonymous said...

Hahahah,'ghana must go tins'..bt watch out,soonest,ds outfit wil start trending..no b naija again?

kome Gee said...

GMG aka Ghana Must Go......lol..

kome Gee said...

GMG aka Ghana Must Go......lol..

Anonymous said...

Lol..is d guy 4ril??? Wearn ghana must go... Smh

Anonymous said...

This guy must be from Onitsha.

Anonymous said...

Ghana must go!!! LMAO

Anonymous said...

LMAO????? Linda!!!!!! Dis is fashion abuse, we've got to sue d guy. I jst pray he wore it within his compound and not outsyd. 9ja no dey carry last. Ha ha ha ha ha. Na talent sha, e don comot 4 akposhe na ghana must go nah. Lol

Anonymous said...

lol...linda u wont kill us....ghana must go tins

Anonymous said...

I can see nothing!! Pls tell us linda?

Anonymous said...

Ghana must go..lmao

Anonymous said...

Lmaoo lmfaoooo. People are crazy mann

Anonymous said...

Chai this one pass ghana must go o!this one BA swag must go..lmafao

Anonymous said...

Ghana must go designer,lmao

Anonymous said...

Is that ghana must go shirt?

okeke amara said...

Abeg na ghana must go hm tke sow d shirt? Post ma coment oo Lili

Anonymous said...

Learnt that Laura Ikeji babe is saving up for a nose job,the chick needs it badly,her nose is terrible.Love her though,she's got attitude. Girls stop sucking dick,it's degrading.
~Annoying Apple

Anonymous said...

Ahn ahn

Anonymous said...

Before it was ghana-must-go boots, now na jacket and trouser. na wa oh

okeke amara said...

Abeg na ghana must go hm tke sow d shirt? Post ma coment oo Lili

Anonymous said...

Is dis for real?????lmfao

Anonymous said...

Ghana must fuck off!! Lmao....looks Ghanaian sha....blacky dudu!

Anonymous said...

Nice concept and creative. I actually like it.IAI

Jade8221 said...

what is wrong with people...lol
en for sew cap put now....lol

omobola said...

Ghana must go cloth.Lol

Anonymous said...

*Ghana Must Go* material...lolzzzzzz

Anonymous said...

na wao, first sup wt d 'ghana~must~go~ attire' n d shades at nyt

Anonymous said...

Hehe, nice shirt, top designer trousers, very ingenious.

Anonymous said...

lol dis guy jacket and short nor be here oh!Ghana must go baf up .

Magana said...

This guys definition of swag and fashion is poverty...Talk about sending a message.

RNC said...

Ghana must go prints.....very tacky

Anne I. said...

Huh? Ghana must go? Lmao,I hope dis guy don comot from Nigeria? We no want dis kain fashion. Annie sayz so!

Anonymous said...

Chei,ghana must go suit.who wan try na,fashion must excel.the guy wowo like the bag wey hin wear sha,nonsense trend!

Anonymous said...

Jew man!

Anonymous said...

Lol......ghana must go shirt,oh my God!wonders shall neva end.And d guy is rilly feelin cool with himself with his Just cavalli ghana must go shirt.U̶̲̥̅̊ rock man...Lwkm ooooo.

Anonymous said...

Oh my God. Ghana must go shirt n trousers. Lol. Must be makin a statement. Just sayin...

Anonymous said...

first to comment...
he used ghana must go sew shirt...
cray world. hahahaaa

Anonymous said...

first to comment...
he used ghana must go sew shirt...
cray world. hahahaaa

Anonymous said...

Linda, you read English Language but your major is ' Photo Analysis'.

Dada Fatai Adedayour said...

ahahahahahahahaha lmfao.
The guy use ''ghana must go'' do em cloth o......jst cnt stop laffin

Anonymous said...

Lol Aunty lin u no get any word for this? na me go come get word?

Anonymous said...

first to comment...
he used ghana must go sew shirt...
crazy world. hahahaaa

Anonymous said...

Lol Aunty lin u no get any word for this? na me go come get word?

debbyt said...

ghana must go wear!

oh babY said...

D guy used Ghana Must Go Sack to sewn shirt

Anonymous said...

It amusin how some people tink d idea is to b creative,4 goodness sake dis is sack!!!! APO its nt meant to b worn**

Nenye said...

Nothing is wrong with it oo, just swagger taken to a whole new level... Thumbs up my man, nothing do u!

Anonymous said...

ghana must go shirt? kilodem?

Anonymous said...

Wait o! That looks like Ghana must go bag...lmao

Anonymous said...

Is he from ghana ? Very funny pic

Anonymous said...

I see Ghana must go bag used to make shirt n short

Anonymous said...

Lovely ghana-must-go shirt I dare say LOL

Anonymous said...

Wait ooo is that Ghana must go on this guy's body?? Oghene me!! Fashion gone mad!

Anonymous said...

This 1 na ghana must come oo

jenny 4 sure said...

Very Creative o Linda.Soon Eko boys go copy this(Ghana must go material)style.

Mz.Yadrel said...

Hehehehe!!!!! D guy is wearing "GHANA MUST GO"

Anonymous said...

That's my real guy,his name is xaint patrix,his a comedian in benin

anonymous# said...

Ghana must go outfit. Hilarious!

Anonymous said...

You go fear ghana must go designers na.
And it seems his fly is down

anonymous# said...

Ghana must go outfit. Hilarious!

Anonymous said...

dark glasses at nite!
Only in nigeria.#coversFaceinShame#

Anonymous said...

Ghana most go shirt, they whole outfit is just plain tacky, tacky, tacky. Nigerian men learn how to dress please, you guys think you are so cool looking like a clown.

Anonymous said...

Linda na trending wey dey ground be dat Lmfao.. ghanamustGo

Anonymous said...

Ghana must go attire. Nice concept sha. Oma Baby.

dat igbo chick said...

No offence men.. Dis dude has be an ibo guy. Lmfao

Anonymous said...

Ghana must go bag sown in2 a shirt & trouser

Anonymous said...

You have started o. Na only you get Eagle eye. It is well with you.

Anonymous said...

He is wearing a shirt made from ghana must go sack

Anonymous said...

Loooool he's wearing a Ghana must go top with swags.

Anonymous said...

ghana mus go shirt i tink huh?

ikomi mueyiwa said...

Ghana must go..lwkmd!!!

ikomi mueyiwa said...

Ghana must go..lwkmd!!!

Anonymous said...

Lmao igbo kwenu... Dis my pple ehn, I want to believe its a cloth materia and not d mean ghana must go..

Anonymous said...

People have taken fashion too far.Ghana must go shirt and trousers.Na wa o nothing wey we no go see all in the name of fashion!Linda post my comment o.

waxy said...

Ghana must Go!!! The dude must be insane....lol

Anonymous said...

Hahahahaha is he wearing ส˚ sack,dat thing looks like ghana must go ooo linda post my comment ooo

Anonymous said...

Outfit made out of ghana must go......crazie thou

Anonymous said...

Wow.......ghana must go...God help us with this thing called fasion...first to comment...wink

Anonymous said...

Like seriously! No b Ghana must go bag material dis dude wear so?!!......am so lavving......haba! God ooooooo

Anonymous said...

Gudafternoon sis linda.am sowi buh dis guy as 2 go bck 2 Ghana b4 d end of 2day.am truly sowi.on my way 2 his house alrdy.WTF!dis guy is a disgrace 2 manhood*lwkmd*

Anonymous said...

lolzzzzzzz ghana must gooooooo

Anonymous said...

=D L̳̿Ö̤̣̇☺ː̗̀(=)))ː̖́☺Ö̤̣̇L̳̿ =D I HAVE №☺ º°˚˚°º WORDS

Anonymous said...

He is wearing sun shades at night. Rily pathetic. Lmao too linda.

Anonymous said...

THE GUY IS WEAR A GHANA MUST GO!LOL

Anonymous said...

Chineke is this a Ghana must go shirt. Very innovative ..rofl

Dinma said...

Hehehey...Ghana must go.i no fit shout

qudus oshodi said...

Ghana must go.....lol

Anonymous said...

Ghana must go' finz... Na wa oh!

Anonymous said...

Ghana must go' finz... Na wa oh!

Anonymous said...

Ghana must go pant suit. Nice

Anonymous said...

U go fear ghana must go top nw,lmao

MOCHA said...

Ghana must go

Anonymous said...

De blood!!!!ghana must wetin....chai!!!

MOCHA said...

Ghana must go

Made d Don said...

Its funny, bt just try 2 see d creativity in wat he has done.*Wink*

mz lahra said...

Are u kiddin me! Dis is Ghana must go sack!!!! Lmao...

Hrm paul ojeih said...

Linda there is nothing wrong with this photo dude is awesome and creative he used Ghana must go bag material to make his out fi9t nothing wrong with it i like

Blogtoto said...

Na real no words,dis one is ghana-must-return cos it ain't going nowhere.I'm guessing he pissed his friends off n they fell out b4 he left home

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 395   Newer› Newest»