Airtel

Saturday, May 25, 2013

Photos from Tinsel 1000 episode celebration in Lagos

The Tinsel 1000 event held on Friday night May 23 at Eko Hotel. From left is is Munachi Abii, Osas Ighodaro and Rukky Sanda. More photos after the cut...




114 comments:

↭PRINCE JOBLESS↭ said...

WEMBLEYYYYYY WEMBLEEEYYYYYY IM GOOOINNGGG TOOO WEMBLEYYYYY!!!!!!

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Generally all of them are on point as expected.

Anonymous said...

Everybody looks nice except SHALEWA,she look old and pale,wetin dey happen to my girl nwwwww?

BONARIO NNAGS said...

I commend the guys,they all looked dapper.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

Anonymous said...

Is it every event that Karen must go to tho

Anonymous said...

Linda dont u mean thursday night? or am I missing something here.
Nice pics though.
Princess

Anonymous said...

Lovely picture! Salewa is just a darling.

BLOGLORD said...

very lovely photos! everyone had glam and shine!

DISCOVER THE SECRET OF LOSSING WEIGHT AND BURNING TOMMY FAT CLICK HERE said...

I ve really not seen any special nor exicting thing about this babe "Rukky" PREFER HEARING OF TONTO

helen said...

oh see my Pimpe,hehehehhehehe........yes i can Shalewa nd Philip....where is detective Sanke?

Anonymous said...

Let me just say; Rukky DON'T do that back thingy again not sexy at ol......Muna I love u n all but practice your red carpet poses a few times in the mirror before stepping out......Madam Joke you are a great lady and I respect you a lot but that dress is a no no....Lynxx my love keep looking hot for me love you loads.....and that dark sexy looking guy in the middle, I''ll send Linda my details call me*wink wink*
Nonye

sQo said...

Glam

Anonymous said...

linda y u no go nw? Dnt u knw i lov seein ur pix at evnts so i can copy ur dress?

Anonymous said...

Karen and Omoni should take the back door out. Kalu I love your outfit not your look, o.c Ukeje pls learn how to pose for picture, your outfit is fine thou. Rukky we are tired of seeing that tattoo pls.This Osas lady is the most beautiful,most classic followed by munachi then the red and orange ladies. Uti you must not honour every invitation. Besides O.C Ukeje should join Tinsel it fits him.

Anonymous said...

Shalew looks kinda old wit bags!!!!!!!

Anonymous said...

Wow!!! Amazing photos...dey all look gorgeous.

nikky hope said...

Nice one

Anonymous said...

lovely photos


share your US visa experience here
usimmigrationdiary.blogspot.sg

OlᵘwᵃDᵅᵐ!lᵒlᵃ said...

They all look weird..
Osas looks good though.

sexystil said...

More grease †Φ U̶̲̥̅̊я̅ elbow

Anonymous said...

Lmao@karen that all I can say,

Anonymous said...

Niceeeee....wait oh,I ddnt see dami and chris here,so dey r really done wit tinsel?awwww,I really look out for their part in tinsel.

Anonymous said...

Linda thur 23rd not Friday. Get u info correct. Tinsel so on point

Anonymous said...

What is omoni oboli wearing! Linda Ejiofor u r a star
Tomi tooo. I love u Gideon

Anonymous said...

Munachi Abii ke? Toke Makinwa, I gbadu ur dressing. Karen, nice oufit but what happened to ur face?

Anonymous said...

Linda post my comment nah, pinky_l

Anonymous said...

Munachi is in the middle not 'from left' as you wrote. Osas is on the left. Correct the error please. You made Osas look like Munachi.

kwansa said...

Omoli u and outfits,I fear o

lolng.blogspot.com said...

pretty good

Anonymous said...

The one in the middle our legs look like chicken legs please hide them

Anonymous said...

Chuks love

jenny said...

linda is dat u on dat lovely gown come karan you ugly oo. nice pix.

Ruth Fagbe said...

Lovely pictures!
Karen n her facial expression tho...
Omoli Oboli u need a gud stylist ASAP!

Anonymous said...

What is omoni oboli wearing now ooo. Ds bimpe is getting spoilt small small. Whrs telema? Bet y is lynxx so pretty? Y???? Marry me lynxx.

Anonymous said...

O! ma gush, very bodi looked great. # great love 4 tinsel crew# Gideon okeke ma crush of life, cryin can't wait 2 see u real. Diana loves U.

Anonymous said...

Aint no party like a Lagos party...... *strolls off singing*

tyrone said...

who is the babe in wine? she is SAF. I want her

Anonymous said...

Karen looks like a witch

Anonymous said...

Sweet pics we ve got here

Anonymous said...

this karen is beginning to look like donatella versace

Anonymous said...

Dey all luk gud

Anonymous said...

Best dressed goes to sir Uti always on point...

Anonymous said...

Oh my! See cute guys, I mean lynnnx, ebuka n uti. Choi am so much in love with ebuka :( just wish he's mine

Anonymous said...

Nice pics kool dudes and dudettes... Lol...I have a strong feeling that if karen and uti had met @ BBA maybe... "Maybe" they wld ve dated...

Chikaka said...

Omoni Oboli again? Shakes head!

Anonymous said...

They all look lovely, nice pictures and very well dressed too buh am wondering y Uti and Alex haven't been#lips sealed# lmao

Anonymous said...

Omoni, please step up to the plate. Dress like the celebrity that you are. Worst dress for the night- Fashion Police Jury

Anonymous said...

Omoni, please step up to the plate. Dress like the celebrity that you are. Worst dress for the night- Fashion Police Jury

Anonymous said...

Oh my! Rukky ur so disgusting! N dat tattoo is jst a turn off.. Wot were u tinking bitch? Pls get it rite next time.

Anonymous said...

nigerian women should calm down on dis over makeup. see beautiful ladies looking like drag queens cos of their horrible makeups. *sigh* see that shalewa now, she looks alot better without the hideous makeup. and this osas is the perfect replacement for damilola adegbite (miss duck yansh). osas is soooo gorgeous without trying too hard. beautiful face nd great body.

Anonymous said...

Love Uti and Karen's picture. The pic with Gbenro,Kalu Ikweagu and "Kawame" is so cute. This Omoni Oboli can never have style.. Na wa oh!

Anonymous said...

hate to say this about anoda woman but Karen is facially challenged!! even with all dt bb money,surgery n make up she still looks like a tranny

pricess otito said...

Cheerful faces

Anonymous said...

Beautiful people.....Uti always on point...

sheneal.... said...

Luvly pics buh Omoni Oboli always go wrong wiv her dressing?? OMG she needs a wardrobe assistant!

Ay sexymama said...

Love Ʊ all,my best nig soap ever,perfect cast,frm gideon okeke,gbenro ajibade d list is endless.((Bbm smiley kiss))

Folashade said...

First of all, what is Aunty Joke Jacobs wearing??? #covers face and runs away!# bt I guess we can forgive her, she's an older lady! Omoni Oboli????!!!! #u're fashion handicapped, datsall#! Linda Ejiofor, deres somethin always weird abt ur dress sense! I love u though! Funlola Aofiyebi, u look stunninggg!!! Muahh! Muahh! Muahh!!! Rukky Sanda, abeg u look like an ashewo for allen avenue #no beefing, jst facts!# I love Tinsel and everyone! Happy 1,000th episode!

Anonymous said...

Why does Karen look like Chuckie's bride?

Anonymous said...

Ruky sanda u no no say u don old? Old woman flaunting tatoo,wat do u want ur younger ones to do? Tufia-kwa

Anonymous said...

Gideon Okeke and LInda EJiofor look so good together, except that they are not in a relationship

Anonymous said...

Karen looks scary!

Anonymous said...

My fav was the gorgeous Linda Ejiofor, and i was completely mezmerize by the handsome Gedeon Okeke (this guy is so charming, cute, elegant, fresh: hmmm i think this is INFATUATION ooo)

Bloxxy said...

Is rukky sanda gaining weight? Even mummy joke silva. Hmmmn uti u fine oooh abeg nor let worwor karen injure ur fine oooh!

Anonymous said...

Awww, I dey pity this girl sha(the bba girl,what's her name self) why she come be like frog like that? :(

Ameriestyle said...

nice pictures
www.ameriestyle.com

Anonymous said...

BEAUTIFUL PICTURES!! Congrats to Tinsel and we wish to see many more exciting episodes... Frm Lisa Patrick

Anonymous said...

Abeg the women no follow.

Anonymous said...

Omoni you're a disgrace to celebrity!

Anonymous said...

Nyc looking people...

soladunn said...

all very well dressed apart from uti's shirt sha

amazing stuff on my style blog when you click

Anonymous said...

I LOVE Tomi Odunsi!!!!!

Anonymous said...

Rukky sanda and her dirty totoo,I love u Joke n Karen wat is going on with u Na?u look like a goat here o.Abeg upgrade

Banky'sBaldHead said...

No matter how hard i tried, all i kept seeing was Yvonne Ekwerre's muscles :(

Amaka said...

Nice programme nd u guys shld keep it up.

Anonymous said...

What is wrong with Omoni Oboli...I'm having a hard time understanding her dress sense!

flairevent said...

Amazing! Dey all look smashing

Anonymous said...

My goodness Karen looks like a ghost !!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

This Rukky didn't realise the damage she's done to her body with this tattoo.

Anonymous said...

The male casts look good, the female casts look like shit! Tryjing too hard to outdo one another. And toke makinwa ayain? Meehn go sit ur skanky arse down somewhere.

M.E.D said...

Pls wat is joke silver wearing? Karen looks like an egyptian mummy..btw if Uti is not at an event will the event not hold?#jstsaying#

Anonymous said...

Wow!they re all luking good

VCB said...

why does Karen look like Bride of Chucky..lol

diidy23 said...

Hian, karen sort of looks like an okija witch here tho

Nice outfit d rest of ya:::::::

Anonymous said...

Lin darling; been a long time.
Pls what's with Uti's shades, even indoors? Jeeeezzz
And Omoni pls come on, this ought to be a cleaning wear.
Darling karen; I no understand u again ooo.
Love chuks and wifey, plus Toke's dress is lovely.
*chynell*

Anonymous said...

Omoni Oboli doesn't look glam at all. Poor fashion sense and her toenails look trashy! She defo needs to visit her pedicurist! Thank me later Omoni...

Anonymous said...

Abeg make dem advice anty Karen she jus dey wowo every day. *smh*

Anonymous said...

This Karen babe is jst not it...ishhhh

Anonymous said...

Chuks love

Anonymous said...

Did I just hear u say dey re on point! Can u scroll up and av a look @ karens face. Wat an eyesoar

Tobi Prestige said...

Looking @ omoni oboli, without d shoe andd bag, I be like she just wanna get sometin outside her compound *dress sense pls* , @mummy joke silver, her back side dey buga o hey! I love her out fit. Karen looks like ermmm a gh**t. Kudos to d rest

wendy said...

Wow this is lovely everybody is looking good, especially ik and tok e makinwa .her dress is so beautiful .

Anonymous said...

Love shalewa! Buh she looks so old n grey here.wat happend? Guess u were stressd up.@ ene n chuksie I see u two.n ene u look good! Love u bth.

Anonymous said...

I so love soji n tele together.dunno y tele is not here?u look good soji.I so love u

Ivy Marshall said...

Yvonne vixen never goes wrong

Www.ivymarshall.blogspot.com

Anonymous said...

So Funmi Aofiyebi too don dey show boobs and arms, thought ur religion forbids that, so u self don dey flow wt d crowd.. E good!

@T.A and Uti, looking smoking hawt!!!

@Muna, u use to be a beauty queen pls watch the excess bulges!

@osas igho_wareva is effing sexy! Silhouette at its best!

@Karen, pls take several seats! You're looking so much like a cat.. Apart frm boobs, u do face too?

@Ruky, we can finally see ur cellulite n flabby back, wondering what the mid sectio
n will look like! Hit d gym!!!

N that elderly looking tall fair guy in a white signature kaftan,forgotn his name.. I ve a nasty crush on u and if u ever come my way ima fuck u hard! ;;)

MinimainiMO*

Anonymous said...

Linda Ejiofor pls remove that ur hair abeg.. Ko fit e jare! Plus put ur breast inside small pls..makes u look needy..And try use koste sef..

Anonymous said...

Uti is d hottest dressed male there. U gotta give it to d guy. From the looks, confidence and carriage. Meanwhile is Julius Agwu broke or stingy? He's always lodging at that hotel ontop 'THE PLACE' in Lekki. I tot he was a big boi na. Munachi needs to hide her legs abeg. Its only Omawumi that can pull d k leg thingy off.

Anonymous said...

Story!!! Wanna claim you don't knw Karen Abii!!! Welcome back from forest

QueeNNY said...

Osas girl, you have this Subtle beauty...Simple dress but your body always have a way of making them look glam...Muna!!! You are pretty but the cut on that dress, doesn't suit your body type. Would have looked more beautiful if it was longer. But u still look beautiful. Rukky, hmm am disappointed. Your hair looks unkept and your tattoos, uggg, don't like them, And you seem to wear a lot of Green shades these days. Toke, beautiful gown. Peplum is always flattering. It flattered your shape and the colour matches your skin tone. Omoni, speechless... You are beautiful but that dress is so Ugly. Joke, I will pass coz of ur Age. Uti, we've seen you a lot lately and you've lost that "Awe" look for me.Ebuka and Lynx, Dapper Always...

Anonymous said...

As usual, Angela wasnt invited.. I see all them other ladies, where is Angela?

Anonymous said...

Story!!! Wanna claim you don't knw Karen Abii!!! Welcome back from forest

Anonymous said...

Prince jobless is back with his stupid comments

Augustine Adebayo said...

They all look georgeous I love thwem all

myde said...

Gosh.. Ds pple luk luvly.. Brenda( funlola aofiyebi) u luk beautiful.. Soji!!!(gbenro),kalu,philip(gideon) lynxx.. Muahhh. Chuks nd ene, luvly couple, u guys luk beautiful too.. Mummy J u tried jor. We cn unstan ur old. Biola alabi u luk sweet.. i cn go on nd on maine.. Kudos 2 y'all.. Linda pls post my luvly comment.. Gracias..

ETHAN said...

But Karen acts in Tinsel. That question shld be directed to Tokes.

Anonymous said...

LOL

Anonymous said...

Uti is hot. Munachi has horrible yam and k-legs....that dress is certainly not 4 u. Only Omawumi can pull that off plz. Karen I nor kno wetin dey do ur face o.

Anonymous said...

Ebuka, Uti and Lynx...3 hot Igbo men!

Omobolanle Raji said...

Dear Karen stay off red carpet 4 a while,U̶̲̥̅̊ look pathetic and ur makeup is awful.
My very own salewa what happen in this pic? U̶̲̥̅̊ re always on point so sleep well,eat well n stay off stress 4 †ђε main time.lovely dress and smile BTW.
Whoever style joke sylver or anyone dt told her she look good in dat dress need to be jailed 4 fashion FELONY.
Overall everyone look good (except Karen)

Anonymous said...

Mai sista,I weak ooo,karen attends all events and she ends up getn erself disgraced..

Anonymous said...

Alex Ekubo must not be in town for him not to have attended this event to mark his name on the register, or maybe him and Uti had a lover's tiff....yeah, that must be it.

Anonymous said...

That tattoo on Rukey looks like a leprous rash.tattoes are not glam. You've got to rock them. And when you don't they just look misplaced like a rash !!

Anonymous said...

Karen resemble alien...this face fit give Pinkin convulsion oh! chineke!

Anonymous said...

That's cuz she IS a tranny