Airtel

Slot

Sunday, May 12, 2013

Actress Halima Abubakar also tries the fire red hair

You know in Nollywood, one person starts, the others follow...:-) Like the red hair on her?

149 comments:

Anonymous said...

She's jus so thick and tacky looking.

Anonymous said...

Linda give us more gistssssssssssss na

Anonymous said...

Not nice!

Last to comment. Yeah!

Anonymous said...

Dis hair dosnt suit her @all...she jus be like winch. Ewwww!!!

Anonymous said...

Ayamatanga tinz....*dts all

Anonymous said...

It does nt fit her. She looks like a witch

Anonymous said...

Kool
Linda u no dey go church

Anonymous said...

Okuko Igbo........

Anonymous said...

Its a no no for me.

Anonymous said...

Ojuju calabar,akakpu like her,d red hair looks bad on her,mtscheew

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Very very very ODD!

Anonymous said...

looks like she has red tshirt on her head

befe Muriel naanen said...

I hate it. She looks like a clown.

Anonymous said...

What's with red hair this days?fitting is all that matters.

Bootylycious diva said...

This is tacky jooo,what kind girl be dis, in fact she no send

Anonymous said...

Wow,its cool on her but weired thou

anonymous# said...

Nope, e wowo.

eddy michael said...

Copy copy! Its looks nice on u better than uche.

joyce said...

Wow! Dats d new trend nw in nollywood cool anyway

Anonymous said...

Am sure Linda doesn't like this chic, 1st to comment

Anonymous said...

This is crazy! Not hating.

Frabidel said...

N̶̲̥̅α̩̩̩̩ S̶̲̥̅ơ̴̴̴͡ nao... she get oga at d top....buh Ȋ̝̊̅§ d fin rlly xpensive?

Anonymous said...

D hair want e blind my eyes. Lyk all dis mammy water maids

Anonymous said...

Looking like the new face of amadioha......damn ugly

didi said...

Hian!!! Is someone dashing them this weave bikonu? Nne wepu biko

ijcute said...

Naaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

nat so fantastic...

Olaleye Adisa said...

Nollywood stars full of fashion,most of dem don\'t know or understand how dey look like with some dresses. Some outfits @ �???? wrong time.

Anonymous said...

I dnt like d red hair on her! She looks like a slut. Rubbish

mz lahra said...

Not Dat bad...Jst dere

Josh said...

Like Fire.... Dem don chop belleful nah,why dem no go dey show their red hair...Metcheeew

Alexis said...

Biko Linda don't spoil my day... Yuck!!!

Anonymous said...

She does look nice .

CARL said...

This days, this actress don dey common for news too mush....abegi, ikeji, free dis gyal joor, nofin special abt her jare...being common on news doesn't grant u endorsement joor...

Anonymous said...

Didn't Halima take a good look at herself before leaving the house???No,it doesn't fit her.

Anonymous said...

Ladies!!Whoever happns to "wear what compliments ur body." cat being said... Hugging condom dresses shuld b 4 shapy body types... & not pouchy tummies & tripple hips... & why is dat dress evn short? Luk @dat goddamn mosquito legs! Whewwww!!! Hide them already!! SMH!!
I must b notorious

chloe's makeover said...

Oh no!!! But why?

Cute G said...

She try small.

Pregnancy Concierge said...

This is actually a little better, because its longer than uche's and more red than pink. But will I'ma have to ask my ladies to leave Beyonce to do the lace front...I've NEVER seen a regular girl that it looks good on....dye the front of ur hair red and leave out a little in front. Thank you.

Anonymous said...

better than uche 's

Anonymous said...

Ojuju calabar..nxt

Anonymous said...

Hmm...pepper!

Anonymous said...

WTH is ds??

Anonymous said...

Halima is one actress I really like. I admire her perseverance but thie red mmmh too much

Anonymous said...

This is beautiful........better dan uche ogbodo's

Anonymous said...

She looks better in it, compared to the other lady you posted here

Anonymous said...

Tot they said she's sexy?

Melvina Owoh said...

Seems like red hair is now trending!... Me no likey!

Anonymous said...

She looks great. The hair is fab

Anonymous said...

Follow follow am not surprise who next is on the line?

Anonymous said...

suits her better dan uche

Anonymous said...

love the first pic, not sure abt d second pic but she totally rocked it better dan uche

BLOGLORD said...

oh no! this is crappy! uche rocked it but Halima? epic fail!

Anonymous said...

Ugly duckling....

bimpe said...

Copy copy cat indeed!...Lil will soon give it a trial and post it here...!

Anonymous said...

Hmmm these girls shaa! I even prefer it on Halima than Uche! Uche's bleached skin made it very sad

Anonymous said...

Drag queens everywhere.

Arodiogbu Ruth said...

2 me it suits her more cos she is dark and its not too shouty! This her 1 lace wig shaaa

Anonymous said...

At least the hair matched her red shoe.

olivia said...

Ok sha...prefer d 2nd pix though...

Anonymous said...

Copy cat unlimited!

cherish george said...

kinda nice sha, bt i dnt like

Pro Police said...

Either you cut your hair like Chika Ike & others or u add blood to your hair like Tonto Dikeh, Halima & that juju lookin girl earlier.....
#NewTrend.

Anonymous said...

Copycat unltd!

Anonymous said...

Nicki minaj wanna be, Mother Gagu look alike.

Anonymous said...

She looks like a witch

Anonymous said...

It looks terrible

Anonymous said...

See short legs... Oh boy!

Anonymous said...

She is uglyest person I ve ever seen in dis world with dis her red hair. I no fit u plssss

Anonymous said...

Me like
She look sexy in it!

ugoi said...

New trend. Ladies oya start fixing

Anonymous said...

It actually luks gud on her...me liky...

Anonymous said...

I Love dat. First to comment

Anonymous said...

Halima Halima...hmmmmmmm...datz all

Anonymous said...

Looks better on her than uche.

Anonymous said...

It actually luks gud on her...me liky...

Obed Ogbonna said...

Ummm... I'm not so sure Linda.

mimiliscious mimi said...

She-male

Anonymous said...

At least she 4 try green so that she ll look different.

bee said...

Me I don't like it ooo.she looks like mermi water.abeg go comot am joor.Mtcew

Anonymous said...

And is dis worthy of liking linda~~~smh

Anonymous said...

The second picture way of dressing will suit her more,that first picture showed a mess of her legs,the tight hugging dresses doesn't go well on her,I pray she stops,but I love her hair,don't mind one too...chima.

Anonymous said...

Well for mi I like Halima nd so I like d hair on her.....Ms Posh.

Anonymous said...

Yea Linda....copy and paste actresses...no atom of creativity and originality in them. Smh!!
MizBee

Anonymous said...

Wat is wrong wiv all dis nollywood I wanna be.one word u ain't nicki minaj n u can neva be her.#halima u look scary #

Anonymous said...

Nice on her, I like the second picture.

Anonymous said...

i like her she is looking great

BONARIO NNAGS said...

She looks ugly.

~BONARIO~says so via NOKIA3310

bee said...

#dumb# she jst won't get it dat full hair doesn't fit her,not to talk of coloured!!! Do u ever learn halima!!u look soo stupid,tacky...eeerm!"cheap ashiii#

Anonymous said...

Must she always b naked? And pls someone get dis gurl a mirror.hmmm

Anonymous said...

Nice hair.... She lost weight? Fine girl sha

Anonymous said...

Stupid ppl! Smh lwkm! Lookn like a crack head nicki minaj ƪ(°;◦)ʃ

Anonymous said...

All ye rihanna wannabe's shior!

Anonymous said...

She look good, for all those that will say bad words remeber if its rihanna u will like everthing about her.$ but this is hot

Anonymous said...

Bia o, is the first dress not too short?

↭PRINCE JOBLESS↭ said...

If I was of her breed I'd have called the wallop sexy and hot; but since I'm not a huge buffalo, I'd pass...

Poopoo said...

Why is she hiding in Lagos to dress like that. Go to Kano na. All dis malams enjoying d peace of d south, use ur positions to speak against d evil of ur people.

Anonymous said...

Its a big 'no'.
Rubbish.

Anonymous said...

no

Finding The Perfect Woman said...

That is their problem, will they all go blonde?

Anonymous said...

Nollywood people copy alot,that was how one person started a Royal Movie,everybody followed and copied,now Rat ,coakroach produced a royal Movie,one thing about Halima is she tries to hard always,well i have nothibg against her

Anonymous said...

She looks like the offspring of a tranny and Ronald McDonald.

Anonymous said...

UGLY LEGS, PLEASE COVER IT WITH DECENT CLOTH. THANK YOU

Anonymous said...

Ow dis old person go dey wear small small pikin dress 4 God's sake.una no dey shame.linda post my comment oo.she looks old 2 me though

Anonymous said...

Mama says if I have nothing nice to say........

yemisi said...

Y wud she be wearing small small pikin cloth 4 God's sake.linda post my comment oo

Nollywood Forever said...

Another Nollywoodian joins the Clowns Association of Naija. SMDH

Anonymous said...

Damn ugly!!! Linda pls post my comment sharply!

Queen Bee said...

Rubbish!
Looks like priestess of Okija shrine....dis lady dou!*long hiss

mel said...

i love dem all,Uche and Halima u guys r 2much

Mamie said...

Mtcheew,I jst pity dis woman

Anonymous said...

Seriously,this grhl just needs to stop!

miss pepe said...

I just tire for this halima babe....mshew o da bi egun

Anonymous said...

She lOoks like n imbecile n tacky 2 me

Anonymous said...

forcing guy like her! Linda she's so off my likes. Red witch I guess shud be her name Mtschewwww!!!

Anonymous said...

She looks like a gigantic Popsicle. Wet in dey do this people sef!!!

Anonymous said...

Rihana wonabe

Ben Emmy said...

Funny.... Very funny......

Anonymous said...

Pls lets Stop dis nonsense its becoming too much.haba copy - dos. Felly says so

Anonymous said...

the first pic looks like a Red lantern while the second pic looks ok

Anonymous said...

Pls lets Stop dis nonsense its becoming too much. Haba follow-dos. Felly says so

Anonymous said...

One word!!!! Ewwwwww....... Ds hair even suits Uche Ogbodo more. Rudy

Jessica Mbagwu said...

Suits her better that Uche....buh pls, set a trend...

Anonymous said...

Na Rihanna dey cause this wahala oh. Now every tom, dick and harry go wan copy, ebem those wey get face like monkey.

Anonymous said...

U shld b more concerned in loosing weight...mayhap I might lk d package.ladies hit d gym....noffin sexy bout thick flesh...

Anonymous said...

Halima is gorgeous, but I say NO to the fire hair. #mythought

Anonymous said...

Hahahahahahahahahahahahah, i can't stop laughing, wat is dis? Witchy witchy, lolz

Anonymous said...

linda u no wan bublish my coment and na me bee first oh,

Adanna Kristie said...

Funny looking.guess its d 'zing' thing nw. Smh

Omalicha™ said...

nawa oooo
linda,ur next.lol.

Anonymous said...

Red hairlooks good when it's fixed in Rihanna style. Halima,fix,resnap n repost.

Anonymous said...

I do prefer her outfit in d secnd pixs,she rockd d hair dere. Definitely better dan dat out-bleachd Uche.

Anonymous said...

How come these red hair girls always hv horrible legs & neva fail 2 show dem off. Btw she 4got 2 stamp d mark of d beast on her 4head. Dat wld hv completed her look.
Yucee.

Anonymous said...

Oh shooot!! You just wicked pls go back to your nest!

Anonymous said...

HALIMA U ROCK, NO MIND HATER

Anonymous said...

Hahahahahahaaa!u're very wicked fah!

Unique said...

Eddy michael, ogini ka i na eme ebea?

LARABEE said...

Ȋ̝̊̅§ she d frst daughter of Sango ni?
Dis s crazy nah,Halimah U̶̲̥̅̊ fal my hand ooº°˚ ˚°ºoo
And U̶̲̥̅̊ Linda better post my comment

Anonymous said...

Pls she shouldn't go outside wit dat,its scary.

Anonymous said...

Mtchewwwwwww fool

TINA said...

she luks lyk a monkey, simply a monkey.

nonye eges said...

Hewwwwwwwwwww dis doesn't look good...there is fire on the mountain

Anonymous said...

caution! caution! caution!...u r jst a wanna be...lol

Anonymous said...

Shoe matching hair? Ok! Epic fall!

This madam is just so confused!

Minimainimo

Ela Nneka Mbaomah said...

She is more dan confused

Oge Ukabam said...

please who is selling this wig to this people that person needs to stop

Anonymous said...

mtcheeew!Ugly mucheche #omo-buruku omo- irankiran#

theodora said...

not baaad

any yve said...

Can't somone do what she likes again just bcus you bad mouth will talk? Nigerians