Price Check

Thursday, January 24, 2013

Video chick, Honey Amber, flaunts baby bump...

Honey Amber is our own Amber Rose...and like Amber Rose who is her Idol, she's also pregnant and flaunting her baby bump. I don't know who the baby daddy is (heard its some guy in PH) but I hear she's really looking forward to motherhood.

The 24 year old, whose real name is Honey J Willis, was the main girl in Brymo's Ara video. She has also appeared in Sauce Kid's Carolina, and Skuku's Hallelujah videos.

133 comments:

Anonymous said...

Kk

Anonymous said...

Amber rose wannabe. .wishing u safe delivery

★★PRINCE CHARMING™★★ said...

Beautiful!!!

Anonymous said...

LMAO @ "our own Amber Rose"...Shio!

Eya Ayambem said...

She looks like Amber Rose sef!

Pipling said...

Im happy to know that marriage before procreation is no more in vogue. Can't wait go set my boyfriend up with pregnancy soon.

Anonymous said...

my goodness..so it has come to this in nigeria where c premarital pregnancy of a young lady is openly celebrated ...

James said...

Unoriginal wanna-be.

Anonymous said...

honey j willis, is she from america...lol looking good

Anonymous said...

CELEBRATING MEDIOCRITY.

Anonymous said...

Linda Pls I just saw a story on AIT now.. There's a woman with the Name Nkiru Nwokocha.. She has been on the hospital bed for 1 year and she needs 5million for a sugery. She has kidney failure and has been surving on dialysis for 1 year now. Pls let's start a campaign for her, I believe we can raise the money. Pls you can get more info from AIT I am sure you have access to them. Thank you..

Anonymous said...

Nice look.

Warri Girl said...

I had to read down to see that she was featured in some videos before i knew who she was, without that I couldn't picture seeing her face anywhere. But she looks like amber rose

Anonymous said...

=))º°˚˚°º=DнaĦaнaaa=Dº°˚˚°º‎​=))‎​=))º°˚˚°º=DнaĦaнaaa=Dº°˚˚°º‎​=))‎​=))º°˚˚°º=DнaĦaнaaa=Dº°˚˚°º‎​=))  =))˚°◦ .
_\\_ℓ☺ℓ

Diva said...

So it's now a thing of joy for gals of these days to have kids out of wedlock. Times have really changed oh! B4 Sumone like this wud have been so ashamed but now it's no more a big deal

Omotola Fashoro said...

She's beautiful..safe delivery!

Anonymous said...

Make d bobo marry na now

Anonymous said...

K

Anonymous said...

Lol

Hrm paul Ojeih said...

Honi loose those eye goggles and u would be on ur way in looking like amber rose ur sexy though still loose dem glasses wish u safe delivery

Anonymous said...

Keep quiet u fool wht's wrong with that?

Anonymous said...

You are a fool

Anonymous said...

Linda u heard its some guy in PH? Hw many father one pikin dey get?

KOFOSHY said...

K

Anonymous said...

Some guys in PH got her pregnant? Linda really?

Anonymous said...

idiot...Amber rose is ur role model....someone that is seen as a whore here in d US....shame on u...

Anonymous said...

Hehee the rate of our naija female celebs borning dsvdayz is alarming!! Nawa oooooooooooo!

Precious.A said...

Nobody has a right to judge, should she not be happy? Are u her baby daddy? Pls she will have her ups and downs about being an amber rose prodigy, but its a good thing she's keeping, the life in her, she's having a baby, Thats's worth celebrating!!!

bitchplis said...

Oshisko.u don forget say na naija u dey...we no dey celebrate pre-marital pregnancy for hia.it's a shamefull tin in our society...honey amber ko kolanut amber ni.I wish u safe delivery o

Anonymous said...

Hahahahaha!ur so on ur own

Anonymous said...

How sad. The angel's that give children are truly blind. Anybody can be a mum but how many MOTHERS are really out there today?

What sort of home and example are you setting for your unborn child?? It just shows what you are worth in the eyes of your "baby daddy" and how worthless you are to yourself.

Secondly, Amber Rose has built her own identity. Try building yours. There is no originality to you.

Its really a pity, Nigeria seem to be coming up with more and more empty headed women, whose brains cannot think beyond fashion, posing nude to draw all the world's attention to you,beauty,sex, nakedness....where are your brains?? ur self worth? self respect??? you can hardly have a deep and thought steering conversation with you women these days!!

Gone are the days when a woman would open her mouth to speak words of substance..Now all we hear are shallow conversations. ''VIDEO VIXEN, BLEACHING, BRAZILIAN HAIR, PRIVATE JETS, RUNZ GIRLS"

Wake up ladies!! Ur getting more beautiful outside and uglier inside..NOT ATTRACTIVE!!

Anonymous said...

Nawa ooh. The way people are popping out kids before marriage these days is no longer a joke. What is going on?

halleykeys said...

Oga oh

James said...

Linda, why are you glorifying this?

Anonymous said...

Na 2face and Psquare cos all these rubbish.... I'm afraid d trend has come to stay. Smh....

Queen Bee said...

Is that y she's sitting like a hot rod was forced thru her anus?
....d name honey j Willis???hope dis gal didn't change her name and 'helped' her father change his own too!d copying no easy!

Anonymous said...

How can u b comfortable trying to be someone else and having everyone call you a copycat? God gave u a destiny. Find it. Don't waste ur youth trying to be someone else. There's boundless creativity in the human spirit. There's something that u and only u can give to the world. I wish I cud make this message sink deeper. IAI

Anonymous said...

And she is just 24yrs old an already an unwed mama 2 be. We have a lot of flawed families in dis country.Celebrating belle! Se should cover her face in shame

chilis said...

Mama iyabo! Calabar kitchen woman..any recipe for her to keep the baby kicking?? Ha ha ha!

Anonymous said...

U are royally daft & stupid if at this age & time u still think u can rope a guy into marriage with pregnancy.. Sorry is U̶̲̥̅̊я name gurlll.. SMH.. Na U̶̲̥̅̊я pple i pity cos they will take care of u & baby together.. God should now bless u well, it will be triplet.. OLODO

Anonymous said...

I thought she was the one engaged to Akon's cousin?

Rock said...

Linda honey is not Peggy ooooo saw her @movida rockin be like over feeding belle lmao

Anonymous said...

Copy cat. But she looks good sha.

Anonymous said...

How nice of u..Anuofia

Anonymous said...

Lol @ celebrating mediocrity....

Anonymous said...

Naso ooo I just going to ask.. Why do 9ja peeps der always like to live a fake life.. And this people don't give a whoop about u.

Anonymous said...

Hell to the no,she just did her first movie few months so hw cud she be pregnant and still act...body na firewood...wrong news

BLOGLORD said...

hmnnn! all this photocopiers ehn?

Anonymous said...

Na wa o so wat about her single she released last month? Say d tittle na pretty girls mhhhhh can't sout

Anonymous said...

Unbelievable story

Anonymous said...

You even gave her two Ks. You are generous o. This post deserves only one K.

Anonymous said...

her name na copy copy

dr van bay said...

Mmanu anyu rose !ololo nwiya! Blaady copy cat! Just dat in her case she's not pregnant for wiz khalifa! We all know an Aristo baba is involved!

Anonymous said...

she i s pretty sha. i hope she can speak english

Anonymous said...

I feel you joor but this is even lower than mediocrity a girl who shows her body and dances sexually in videos gets pregnant b4 marriage... Not even close to mediocrity

Anonymous said...

she i s pretty sha. i hope she can speak english cos she looks like she cant. lol

Anonymous said...

Madam Linda if you don't have role models for young girls to follow let tell you my friend just got her masters certificate, she wrote her dissertation all by herself while married and pregnant at least she has achieved more than this Amber Rose wanna be..... Mchew

Anonymous said...

Bitch puhlease you are no amber rose! at 24 ur goal in life is to carry belle for *one guy in PH*...Pathetic!

badman said...

Mehn, everybody wants to be rich and famous.Pardon the lady its sad she is getting it this way. Atleast she is doing smthing, not jux sitting down and criticizing.

Anonymous said...

Ok oh, we hear...next pls?!

Anonymous said...

lMAO!!!

Chidozie Mario said...

I don't know the kind of brain Nigerian girls have these days, they keep getting pregnant for one celebrity or the other. What happened to marriage and wedding?
How To Deal with Sexual Temptation

Anonymous said...

Abi ooo....am a christan myself and dont practice pre marital sex but do want her to abort the baby still she get a ring...pls leave God to judge.

Anonymous said...

shameful

Anonymous said...

Aunty linda, its skuki nd not skuku. Tnk me later.

Anonymous said...

Am sure most of you criticizing this lady has had up 2 20 abortions (if not more) only God knows if there are any eggs left in that over flushed ovaries. Mtsssshhhhhheeeeeewwwwwww. If we don't celebrate the birth of a child, what else would we celebrate?

Anonymous said...

She's reeally cute wish she was mine

SexySmile said...

What? No way, we sat together in Auto lounge in VI when Sauce kid was performing. when the lady open her mouth I ran off, she got terrible accent and she can only speak pigin well. So shameful,

Anonymous said...

ashewo kobo kobo. no future ambition.

Anonymous said...

Gbam!!!!

Anonymous said...

The honey herself na illiterate calabar girl, so she go know. Lol

Anonymous said...

Hahaha very dead song

Anonymous said...

She speaks rather poorly with a calabar accent. What do u expect? She aint educated.

Eya Ayambem said...

Yes o Chills, tell her to improve her kitchen skills at www.wivestownhallconnection.com

Anonymous said...

She can't atall o, she Pronounces "cab" as "cap" lol

MAXIMUS™ said...

Gosh, enough already!! Live and let live

ZOELANDA!!! said...

Ok this really cracked me up @anon 6.21pm.. Hehehe..
On a serious note,young ladies of this days are in real need of a good role model,someone to let them know their worth and not just being someone's baby making machine...

Anonymous said...

Buh this Amber is always flaunting...she's been pregnant for over 18months now o....make she born the pikin kwa nau

Make-Up by Teju Tobun said...

In showkey's voice*...clears throat*... Honey don getti belle ..HOSANNA... She don getti belle ...hoSSaNA...God shud just help us in these times that women are now desperate!

Anonymous said...

Haha,first time I dint read the headlines or look the picture carefully,I screwed up...lesson learnt...buh abeg the main Amber don born?

Anonymous said...

looooool

Anonymous said...

Sharrap dia. What do u celebrate? Unhappy marriages? Iranu. If she is comfortable with it, allow her to celebrate please and stop judging her. If na najia you dey nko? Titilayo Arowolo was married to her killer hubby. Lo sun jare. Shio.

Anonymous said...

Children are gifts from god,don't judge

Anonymous said...

Most of female celebs dat are married r looking for dis gift....congrats honey....safe delivery

Vivi said...

Mind y'all no be amber rose first carry lowcut...people did before her....so d Brazilian hair dat u do na u invent am?no be beyonce u copy mtchewww bad belle. U wan gudtin but u can't wish others good....honey wherever u are know dat u are carrying a gold inside of u...and in future u will enjoy ur fruit

Anonymous said...

Oh shut up! And what isn't wrong with that?? Do you read your bible or koran up side down??? Seive brain!

Anonymous said...

why is she trying to copy everything amber rose does...gosh...amber rose wanna be

HOUSE OF ZINNO said...

I hate it when people insult or see pregnant gals out of wedlock as whores, are u better than them? So many gals have series of abortion before marriage, so why insult someone who sees abortion as killing.

Anonymous said...

Smh... To d lastest trend PREGNANCY!!!

vivian chinyere said...

hmmn

Anonymous said...

So nw she pregnant ,no school no nothing ok ooo Abeg where is veezzee and beverly osu ...most matured minded video faces...honey jus showed stupidity jus like baby Kelly lolo Smh ....cnt wait for veezzee or Beverly's gist

Anonymous said...

GOOD ONE,PLEASE TELL THEM,FOR THOSE THAT HAS BRAINS AND EARS.

Anonymous said...

Linda Linda Linda!! Why's this news ehn! That she's pregnant out of wedlock for one guy in ph is a good thing? Hvin a baby out of wedlock is now a normal thing in our society! I wonder what they'll teach their kids...smh

Anonymous said...

How am I not sure dat its because amber rose got preggers that u got preggers too?pls be ur self and stop this fake life

Pretty tricky

Teeteelahyo said...

Lmao. My thought exactly. If amber rose is someone's role model, then such person is no longer relevant to d universe.

Teeteelahyo said...

Lmao @ oshisko

Anonymous said...

shakara don end!

Jungle Justice said...

Please choose your words carefully and get a hold of your emotions before your passion leads you to sin! How can you say the angels who give babies are blind? So she isn't qualified to have a baby because she isn't properly married? Or, according to your judgment, lacks morals? You think God is as vindictive as humans are? I'm not in support of having babies outside wedlock but I like to keep things real.If God decides to "reward" every premarital sexual encounter with preganancy, I hope you can still sit comfortably on your high judgmental seat and opine away. She got knocked up and decided to have her baby and not abort the pregnancy, I commend her for that. Please don't judge her competence as a mother just because you don't approve of her lifestyle. Children are God's gifts and He gives them to whomever He pleases.

giant comfort said...

her boi friend just killed her career..why can't he wait?she is just a coming risen star...i hope she got her groove back to the media asap.

Parm Annabel said...

Hmmm!

Parm Annabel said...

Na wa o!

PRETTY ASS said...

Amber rose wannabe where is Ur wiz khalifah...at 24,smh.........are u done wit skool.get a life silly ass

Anonymous said...

Itching ur ass off?

chywe said...

This one you talk na small. I have a friend ( a graduate for that matter). When asked about the features on her phone, the only thing she knows is that the picture quality is sharp! For her, thats the only thing that she knows the phone has. So long as she can take pictures of herself, everyother thing for the phone no make sense. Smh

Anonymous said...

Linda!!!! Linda!!!! Linda!!! How msny tyms did I call U? If U want to become a baby mama pls just tell us n stop all ds rubbish promo.

JustPorsh said...

Y'all gone n sold ur sense of humour! Pity!

Anonymous said...

Lmfao!!!

chubi bani said...

Go read well. Idiots

Anonymous said...

(In Rita Domnic's The Meeting voice) OYO is ya case

Anonymous said...

U r d mumu! Wots right with it?

Anonymous said...

That's the funniest thing I've read this morning!!!

Anonymous said...

Linda, please start setting higher standards. Celebrate people in Nigeria who contibute positively. You forget that people are influenced by the media. We need better role models or else we're doomed!!

Anonymous said...

LOL

linda obute said...

I know wont want to judge others but beware that through promoting n celebrating 'premarital pregnancy' on ur blog, u r influencing a lot of young girls to believe it is cool.
News flash Nigerian celebs: it sucks to be from a home where ur parents arent together! so much explanation to give to people all ur life. Berra start marrying ur baby mamas. God is watching influences u make with ur talents! #pissed@distrend

Anonymous said...

See why Nigeria will never prosper. Hypocrites all over the place. You exalt Amber rose but bring down your own. You congratulate Kim and wish her safe delivery but curse your own. Its okay for whites to be single mothers but its an abomination in Nigeria? Useless girls insulting this girl, how many abortions have you had? Foolish boys cursing this woman, how many times have you given your lovers money to abort? Ask your girlfriends, they've all aborted without telling you. Who is the Ashewo now?! Abi are all of you virgins? You see a woman willing to raise her child as a single woman in this country and economy, you should applaud her bravery and wish her well not criticize like some self-righteous scumbags that yall are... Atleast she's not suffocating life out of her kid with postinors and the drugs yall take. Grow up, Nigerians. Grow the hell up!!!

Anonymous said...

Can't u recognise sarcasm again? Na wa O!

Anonymous said...

Well Said.... Thumbs up

Anonymous said...

y re people hating and judging the gal. u don't even know her. what is wrong with a ;ph guy'. i could be better and richer than ur husband and fathers. u guys re sad and cynical for reason. i just dont like the pregnancy without marriage. ASJ

Anonymous said...

its Skuki please

Anonymous said...

Which one be kk. Anyways she looks like she is on a toilet seat doing a poo!

Anonymous said...

The first time u made a comment with advertising ur blog. Don't u think the baby needs a healthy nigerian meal? She should visit www.wivestownhallconnection.comfor that o

Anonymous said...

Wat is dis world turning to!

Hajjo said...

"Some guy" is d same thing as saying "one guy" like dat. She ddnt say "some guys" u numbskull. Go bck n read it again. Sloooooowwwwly. Feeling like one sarcastic being. Native fowl(s)

Anonymous said...

@jungle justice,u beta shut ur mouth b4 i do dat 4 u o.is she qualified?dat same bible u r talking abt dont approved pregnancy b4 marriage or babies out of wedlock.so,wat r u talking abt?u said most of us talking have done serries of abortion,k fine she did 2 bt dis time she jst wanna b lk her role model.stop preaching d bible u dont kw abt.thank you.

Anonymous said...

Yes o,our own amber rose pls visit blog stated above to learn how to make healthy meal for ur child especially when she starts skooling... Cheers..lol
@eya,thank me later

Anonymous said...

I'm sure 75% of d ppl criticizing her are sexually actv nd nt married once u start havn sex u cn get pregnant!!!she hz decided 2 keep her baby...d fact dt sm of u girls haven't gotn pregnant is jst luck...dts if u've nt aborted sef abeg free d geh

Anonymous said...

If u are not married or uv had sex before marriage .. Wasting sperm in a condom or uv had an arbortion before . Then you have Ni right insulting her. Coz she's better than you

Anonymous said...

Lmao, Nigerian ppl tho, seriously? Like u guys couldn't tell she was being sarcastic? Seriously? Especially Anon 5:40pm uv gotta lighten up, have a sense of humor...

Anonymous said...

Who's business Ȋ̊§ it if she Ȋ̊§ pregnant out of wedlock most of the pple complaining has gone 2ru several abortions, children A̶̲̥̅®ε̲̣̣̣̥ blessings just leave her alone .I wish ÿőµ safe delivery dear

Anonymous said...

Who's business Ȋ̊§ it if she Ȋ̊§ pregnant out of wedlock most of the pple complaining has gone 2ru several abortions, children A̶̲̥̅®ε̲̣̣̣̥ blessings just leave her alone .I wish ÿőµ safe delivery dear

Anonymous said...

My dear,I was jst askin who she was till I read dat..so now shakin bum in music videos is all it takes 2 be a celeb..ok o.oya na

Anonymous said...

Amber rose is actually someone's mentor!!!oh that's bloody buttocks...someone pls remind me,what does amber rose do again!!

Anonymous said...

I know say u don abort all d pickin Wey dey for ur belle,atleat she is bold enough to keep hers, anuofia, some coments in dis Blog re so stupid,who re u to judge her, cos She is a celeb,everyone knows wat she Does,who knows abt ur own,well i live dat for God to judge. @honey i wish u safe delivery and pray dat ur baby will give u everlasting happiness,i admire u for ur strenght. Linda if u like post my comment, na u sabi .i don talk my mind shikena